Misha Sher

Az Essence Mediacom sport-, szórakoztatóipari és kulturális részlegének globális vezetője. Több mint 15 éves nemzetközi tapasztalattal rendelkező vezető kereskedelmi és marketingvezető, aki néhány ikonikus márka, jogtulajdonos és tehetség fejlesztésében vett részt. A sport, a média, a technológia, a tehetségek és a reklám területén szerzett tapasztalatai révén mélyreható ismeretekkel rendelkezik arról, hogyan lehet növekedést elérni a kereskedelmi és stratégiai célok elérése érdekében. Több mint 40 piacon, több mint 1 milliárd font értékű sport- és szórakoztatóipari partnerség stratégiai irányvonalának, tárgyalásának és végrehajtásának tanácsadója volt. Erős üzleti vezető, aki sokoldalú globális szervezetben dolgozva különböző csapatok felépítésében és irányításában szerzett tapasztalatokat. Széles körű globális hálózattal rendelkezik sport-, zene-, márka-, kormányzati, média- és ügynökségi vezetők körében. Véleménye rendszeresen megjelenik a főbb médiumokban (CNN, The New York Times, The Wall Street Journal, Sport Business Intl). Társszerzője a bestseller könyvnek, az „Art of Branded Entertainment”-nek, amely a zavartalan marketing jövőjét vizsgálja.

Jelenleg nincsenek tervezett előadásai.