Thomas van Schaik

Thomas van Schaik Európa egyik vezető szakértője a sportolók márkaépítésében, digitális stratégiájában és a szurkolók bevonásában. Az Adidasnál segített elindítani az eredeti Team Messi platformot, amelyet 150 millió dolláros globális márkává alakított. Azóta az olimpiai mozgalomban és a Yunus Sports Hubbal együttműködve öt kontinensen sportolók által vezetett programokat fejlesztett.
Ma Thomas sportszervezeteket, szövetségeket, klubokat, szponzorokat és egyetemeket támogat olyan eszközökkel, amelyekkel a sportolók befolyása függetlenséggé, jövedelemmé, befogadássá és hosszú távú hatássá alakítható. Keretrendszerei segítenek a márkáknak a láthatóságtól az értékig, a követőktől a mélyebb, összekapcsoltabb közösségekig eljutni, stratégia, történetmesélés és mesterséges intelligencia segítségével.

Előadásai

2025 november 20. Sportmarketing - Hall of Champions
A Sportoló, mint Márka – Identitás, befolyás és a sport jövője